شنبه، آذر ۱۸، ۱۳۹۱

تولدت مبارک عشق من

clip_image002

برای عشقم

برای او که دوستش دارم

برای او که دوستم دارد

برای او چندانکه میگویم جاییم درد میکند نگران میشود

برای دوستم که همه جا با او میروم

برای عشقم که وقتی سرد است دستانم را جستجو میکند

برای همقدم روزهای خیلی سرد، که دستش را در جیب من میگذارد حتی وقتی خودش جیب دارد

برای عشق من که وقتی از آزادی میگوید غم و دردش را نمیتوانم از او بگیرم

برای درد بزرگش، وقتی که از شدت خشم اشک میریزد نمیتوانم کلامی بگویم که امیدوارش کند

برای درماندگی‌ام از درماندگی‌اش، که نمیتوانم آینده ای را برایش ترسیم کنم که آزاد باشد

برای آرزویهایمان که "قفل افسانه‌ای باشد"

برای روحش و جسمش که میخواهند آزاد باشد

برای شور و سرکشی و طغیانگریش

برای اشتیاقش برای زندگی

برای روح هنرمندش

برای هوش سرشارش

برای چراهای بی‌پایانش 

برای خودخواهی‌های من که می‌بخشدم

برای کوچک بودن دوست داشتن من تا که بیشتر دوستش داشته باشم

برای من، اگر بهشتی باشد، حوری نمیخواهم، تو را میخواهم

برای او که دوستم دارد

برای او که دوستش دارم

برای عشقم

برای نازیلا

نازیلای من

تولدت مبارک عشق همیشگی من

آذر 1391

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر