پنجشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۸۹

love

love is the one thing that still stands when all else has fallen

زمانی که همه چیز افتاده است عشق آن چیزی است که بر پا می ماند

3609536891_ac14978478

عشق من ، اینی را که می نویسم بالاترین حقیقتی است که در تمام زندگیم حس کرده ام :

من نامه های زیادی برایت فرستاده ام در آن لحظات پرشور و سکر آور  آشنایی مان دوستی مان و حتی بعد از ازدواجمان… و در همه ی انها نوشته بودم که دوستت میدارم آن چنان که بیشتر از آن قابل تصور نیست و ایمان داشتم که تمام عظمت عشق در  یک لحظه کامل می شود امروز بیشتر از دیروز و فردا بیشتر از امروز نخواهد بود چرا که عظمتش تمام و کمال رخ داده است .

اما حال دریافته ام این گونه نیست من امروز بیشتر از همیشه دوستت داشته ام تو پاره ای از جانم شده ای عشق من به تو آن درخت تنومندی است که هنوز در حال بالیدن و سر برافراشتن است .

عزیز من این ها چیست که نوشته ای تو جز خوبی در حق من چه کرده ای؟ هر گاه به تو می اندیشم یا از تو حرف می زنم جز تصویری شکوهمند و افتخار آمیز از قلب رئوف و ایثارگرت نمی بینم . من بارها و بارها وبارها گفته ام که تو یارییم دادی از خویش آنی را بسازم که آرزویم بود من برای این  تا ابد به تو مدیونم .

دوستت می دارم مرد زندگی من.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر